8 תשובות
אני פשוט אמליץ לך
abercrombie
הוא מאוד נשי ועדין ומתאים במיוחד לנערות
euphoria של קלווין קליין
הוא מאוד נשי עם ריח קצת חזק שנשאר להרבה זמן אני מאוד אוהבת הוא קלאסה
olimpia
הוא ריח מתוק עם ניחוח קצת פרחוני
ויש את הספרינג הורוד הוא זול ממש וריח ממש אחלה
abercrombie
הוא מאוד נשי ועדין ומתאים במיוחד לנערות
euphoria של קלווין קליין
הוא מאוד נשי עם ריח קצת חזק שנשאר להרבה זמן אני מאוד אוהבת הוא קלאסה
olimpia
הוא ריח מתוק עם ניחוח קצת פרחוני
ויש את הספרינג הורוד הוא זול ממש וריח ממש אחלה
בדיוק, ללכת לסופר פארם ולנסות הכל
כן, את גם יכולה להיעזר בדיילות שבסופר פארם שיעזרו לך לבדוק איזה סגנון את רוצה ויביאו לך המלצות
שואל השאלה:
אוי לי זה יקח לי איזה שעה
אוי לי זה יקח לי איזה שעה
אנונימית
לא את הכל למה זה סטלה חזקה מידי
אבל תבדקי איזה ריח את הכי מתחברת
אבל תבדקי איזה ריח את הכי מתחברת
אפשר לבקש בשאלה חדשה להמלצות
אבל להסניף זה גם מדהים
אבל להסניף זה גם מדהים
תקני של ויקטוריה סיקרט או של bath body works
תלכי לסופר פארם תקני בושם שאת חושבת שמריח טוב
עצה ממני בושם מחזיק טוב יותר אם תשימי מעליו קרם גוף בלי ריח (אני ממליצה על קרם לתינוקות או שמן לתינוקות זה יתפוס את הריח לכל היום)
עצה ממני בושם מחזיק טוב יותר אם תשימי מעליו קרם גוף בלי ריח (אני ממליצה על קרם לתינוקות או שמן לתינוקות זה יתפוס את הריח לכל היום)
באותו הנושא: