3 תשובות
תחפור לו על זה
שואל השאלה:
לא עבד ואחותי אומרת שזה ai
לא עבד ואחותי אומרת שזה ai
אנונימי
סליחה אבל זאת לא נשמעת כמו סיבה/מטרה טובה/בריאה לשימוש באפליקציה הזאת, אני יודע שהקייום שלה גם ככה די מעודד קשרים פארא-סוציאליים עם איידולים במיוחד כי יש לאיידולים אופציה להכניס אוטומטית את שם המשתמש שלך להודעה שזה יראה כאילו הם פונים אלייך ישירות (בכללי הרעיון של האפליקציה נחמד כי לפעמים איידולים נותנים ספויילרים לדברים שהם עובדים עליהם או סתם משתפים דברים נחמדים אז אני לא לגמריי נגד אבל עדיין) וממה שידוע לי קריס ספציפית נוטה קצת להגזים עם הפאן סרביס אז... /:
שאלת בכלל את אבא שלך? אם כבר שאלת והוא אמר לא אז אני ממליץ לך לעזוב את הנושא עד שיהיה לך כסף משלך להוציא על זה כי לא נראה לי שסטריי קידס יעלמו בשנים הקרובות ואם אתה בגיל שאתה עדיין תלוי פיננסית בהורים שאתה לא יכול להוציא איזה 30 שקל על מנוי בחודש אז גם לא נראה לי שאתה בגיל המתאים פסיכולוגית בשביל משהו כזה
אם עדיין לא שאלת אותו אז פשוט תשאל ואם הוא יגיד כן אז יופי תהנה, פשוט תזכור שהסיכוי שהוא יענה לך ישירות הוא קלוש בגלל שהמון אנשים רשומים לבאבל שלו ושולחים לו הודעות שם כל שניה מהיום ושהוא לא באמת מכיר אותך או באמת ממש אכפת לו ממך
סליחה, אני בטוח שזה לא מה שאתה היית רוצה לשמוע/לקרוא, אבל בתור מישהו שבקהילת הקייפופ כבר 15 שנים, יצא לי לראות יותר מדי את ההשלכות המאד רעות של המיינדסט הפארא-סוציאלי שנוצר בין מעריצים לאמנים ושלצערי התעשייה עדיין מעודדת במידה רבה וזה ממש יזיק לך נפשית בסוף
אולי אני לוקח את מה שאמרת יותר מדי ברצינות אבל היה לי חשוב לומר את זה בכל מקרה, מוזמן להתעלם
אתה תמיד יכול למצוא משתמשים ברשתות החברתיות שמדליפים משם את התוכן שהוא מעלה וכותב שם
שאלת בכלל את אבא שלך? אם כבר שאלת והוא אמר לא אז אני ממליץ לך לעזוב את הנושא עד שיהיה לך כסף משלך להוציא על זה כי לא נראה לי שסטריי קידס יעלמו בשנים הקרובות ואם אתה בגיל שאתה עדיין תלוי פיננסית בהורים שאתה לא יכול להוציא איזה 30 שקל על מנוי בחודש אז גם לא נראה לי שאתה בגיל המתאים פסיכולוגית בשביל משהו כזה
אם עדיין לא שאלת אותו אז פשוט תשאל ואם הוא יגיד כן אז יופי תהנה, פשוט תזכור שהסיכוי שהוא יענה לך ישירות הוא קלוש בגלל שהמון אנשים רשומים לבאבל שלו ושולחים לו הודעות שם כל שניה מהיום ושהוא לא באמת מכיר אותך או באמת ממש אכפת לו ממך
סליחה, אני בטוח שזה לא מה שאתה היית רוצה לשמוע/לקרוא, אבל בתור מישהו שבקהילת הקייפופ כבר 15 שנים, יצא לי לראות יותר מדי את ההשלכות המאד רעות של המיינדסט הפארא-סוציאלי שנוצר בין מעריצים לאמנים ושלצערי התעשייה עדיין מעודדת במידה רבה וזה ממש יזיק לך נפשית בסוף
אולי אני לוקח את מה שאמרת יותר מדי ברצינות אבל היה לי חשוב לומר את זה בכל מקרה, מוזמן להתעלם
אתה תמיד יכול למצוא משתמשים ברשתות החברתיות שמדליפים משם את התוכן שהוא מעלה וכותב שם
באותו הנושא: