9 תשובות
אניי קאמבק מושלםם
לא אוהבת קייפופ אבל תמצאי חברות שאוהבות בטוח יש מלא בישראל
משפחה נורמלית
כם לי זה ככהtt
וואי כן התגעגעתי לליהה
אני יכולה:/
לא התחברתי לשיר הראשי אבל זה מה זה מרגש לראות אותן ביחדד עם ליהה>>> באמת מרגשש
יש קבוצות בוואטסאפ אם אתה רוצה אני אשלח לך קישור בפרטי תשלח לי הודעה
שואל השאלה:
אני בן
חחח בפעם האלף
ליטרלי רשום אנונימי ולא
אנונימי
אנונימי
אניי גם שלי ככה