9 תשובות
אניי קאמבק מושלםם
לא אוהבת קייפופ אבל תמצאי חברות שאוהבות בטוח יש מלא בישראל
משפחה נורמלית
כם לי זה ככהtt
וואי כן התגעגעתי לליהה
וואי כן התגעגעתי לליהה
אני יכולה:/
לא התחברתי לשיר הראשי אבל זה מה זה מרגש לראות אותן ביחדד עם ליהה>>> באמת מרגשש
יש קבוצות בוואטסאפ אם אתה רוצה אני אשלח לך קישור בפרטי תשלח לי הודעה
שואל השאלה:
אני בן
חחח בפעם האלף
ליטרלי רשום אנונימי ולא
אנונימי
אני בן
חחח בפעם האלף
ליטרלי רשום אנונימי ולא
אנונימי
אנונימי
אניי גם שלי ככה
באותו הנושא: