6 תשובות
לא הבנתי כלום
אנונימית
תקשיב, אתה חייב לוותר על הפרפקציוניזם
שואל השאלה:
שיניתי מילים פה ושם אולי עכשיו מובן^^
שיניתי מילים פה ושם אולי עכשיו מובן^^
אנונימי
שואל השאלה:
מרגיש לי שאם אני אפסיק אני לא אגיע רחוק^^
מרגיש לי שאם אני אפסיק אני לא אגיע רחוק^^
אנונימי
אם אתה מרגיש שאתה לא מצליח לשלב את הזוגיות בגלל שהצבת לך מטרות זה טוב שסיימת איתה כדי לא לפגוע בה. אבל אם זה ימשיך ככה גם לעתיד, אם תשים את כל המטרות שלך לפניי אהבה אולי זה יעצור אותך מדברים. תמיד אפשר לשלב פשוט להתאמץ יותר ולסדר את זה בצורה שונה. אבל תזכור שאתה לא אמור להיות בלחץ בחיים אתה אמור להנות בהם. כשתהיה בן 80 אני בטוחה שלא תסתכל על המטרות שהצבת אתה יותר תסתכל על הרגעים שעשו אותך הכי שמח. בסופו של דבר תעשה מה שאתה מרגיש אבל אל תחיה בלחץ תהנה מכל רגע:)
^ממש מחזקת
ורציתי להוסיף שאולי כדאי לפנות לייעוץ פסיכולוגי
פרפקציוניזם זה לא דבר שיכולים פשוט להפסיק איתו
זה דבר שנמצא שם כל הזמן
אולי אז לפסיכולוג שמבין בזה יש המלצות איך לעבוד עם הפרפקציוניזם ולא נגדו
ורציתי להוסיף שאולי כדאי לפנות לייעוץ פסיכולוגי
פרפקציוניזם זה לא דבר שיכולים פשוט להפסיק איתו
זה דבר שנמצא שם כל הזמן
אולי אז לפסיכולוג שמבין בזה יש המלצות איך לעבוד עם הפרפקציוניזם ולא נגדו
באותו הנושא: