התחברות
הרשמה
מתכונת במתמטיקה ב4 יחל ולא למדתי אסתדר?
ירדתי מחמש לארבע ועשיתי כבר מתכונת אחת וקיבלתי ציון סבבה תשעים ושש אבל כאילו לא למדתי הפעם בכלל רק חזרתי על התפלגות נורמלית נראלכם אני אצליח להוציא ציון טוב כי עכשיו אני בלחץ
25 ביוני 2026, 07:45
4 יחידות
בגרות
מתכונת
כיתה י"א
בגרות במתמטיקה
2 תשובות
את מבושלת
g
girls_girl
תלוי אם את יודעת את החומר
c
casi angeless1
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
יש לי מחר מתכונת במתמטיקה ולא למדתי בכלל להישאר ערה כל הלילה וללמוד או לישון?
איך עוברים מתכונת במתמטיקה כשלא למדתי כבר חצי שנה
לגשת למתכונת במתמטיקה אם לא למדתי?
יש לי מחר מתכונת במתמטיקה ולא למדתי מה לעשות?
לא למדתי בקושי למתכונת במתמטיקה וזה מחר מה לעשות?
יש לי מחר מתכונת במתמטיקה, למדתי מספיק?
מה לעשות שיש לי מחר מתכונת במתמטיקה ובקושי למדתי ובאלי למ!ת?
אני ביא תקופה של מלא מתכונות ובגרויות למדתי מלא ואני באמת יודעת, יש לי בעיה במתמטיקה שלפעמים אני
יש לי מתכונת במתמטיקה ביום ראשון וזה רוב הציון ולא למדתי כלום
אני 3 יחל מתמטיקה כיתה י ומחר יש לי מתכונת במתמטיקה. זה הגיוני שלא למדתי בכלל כי אני מרגיש שאני שולט בחומר?
יש לי מתכונת במתמטיקה מחר ועוד לא למדתי אליה (כי לא הצלחתי) אם אני אכשל זה נורא?