6 תשובות
שואל השאלה:
יופי
כי יש לי יום אחרי המתכונת מבחן בביולוגיה ואני מעדיף ללמוד לזה
בקיצור עדיף לי להתעמק בביולוגיה נכון?
יופי
כי יש לי יום אחרי המתכונת מבחן בביולוגיה ואני מעדיף ללמוד לזה
בקיצור עדיף לי להתעמק בביולוגיה נכון?
אנונימי
אם אתה פחות טוב בביולוגיה אז עדיף יותר להתעמק בזה אבל רק אם אתה ממש בטוח שאתה שולט בחומר במתמטיקה
שואל השאלה:
כן אני בטוח לגבי המתמטיקה
אני אעשה רק כמה שאלות בגיאומטריה שזה הנושא שאני הכי "מתקשה" בו
ושאר הזמן אלמד ביולוגיה
כן אני בטוח לגבי המתמטיקה
אני אעשה רק כמה שאלות בגיאומטריה שזה הנושא שאני הכי "מתקשה" בו
ושאר הזמן אלמד ביולוגיה
אנונימי
שואל השאלה:
ואם כבר מדברים
אני עדיין יכול לעלות ל4 יחל בשנה הבאה גם אם אני אעשה השנה את המתכונת+הבגרות הפנימית?
ואם כן אז מה יקרה לציונים של המתכונת והבגרות? (מזכיר השנה אני כיתה י)
ואם כבר מדברים
אני עדיין יכול לעלות ל4 יחל בשנה הבאה גם אם אני אעשה השנה את המתכונת+הבגרות הפנימית?
ואם כן אז מה יקרה לציונים של המתכונת והבגרות? (מזכיר השנה אני כיתה י)
אנונימי
כן הגיוני, אם אתה מרגיש שאתה יודע טוב את החומר חזרה קטנה של כמה שאלות תספיק
ברור שזה הגיוני
3 יחל זה רמת גן
3 יחל זה רמת גן
באותו הנושא: