76 תשובות
להיות טרוריסטית כמוהם
אני מתה
אנונימי
שואל השאלה:
הם לא טרוריסטים הם גיבורים!
אנונימית
שואל השאלה:
^^ חחח אני הייתי ממש רציניתת
אנונימית
אולי את נמשכת לעבריינים. יש קטע כזה להימשך לאנשים שקשורים לפשע/טרור. יש לי ידידה שאיכשהו תמיד מתאהבת דווקא באסירים משוחררים או כאלה ממשפחות פשע. כנראה הטייטל מדליק או משהו כזה.
שואל השאלה:
הל נה אני שונאת עבריינים אני נמשכת לערכים ולעקרונות של נוער הגבעות
אנונימית
שומע אחי לא יודע מי אתה יבן אדם מגעיל אחשלי נער גבעות והם האנשים הכי טובים שיש
ובקשר למה ששאלת אני יודע שהם מתחברים לאנשים עם ערכים כמוהם שהאדמה וארץ ישראל זה הכול בשבילם
רק קחי בחשבון שחלק מהם מתכננים להתחתן ביום הולדת 18
את לא יכולה להגיד שאת לא תומכת בעבריינים ובמקביל לתמוך בנערי גבעות
לא הולך ביחד
לא הבנתי את חושבת שנערי גבעות הם עברינם
פעם הית שם שאת מדברת או שאת חוזרת על איזה משהו ששמעת איפשהוא
אני היתי כמה פעמים בחווה וגבעה וזה האנשים הכי טובים שפגשתי
^אם הם לא עבריינים מה הם?
מי אתה חושב שעושה פיגועים נגד ערבים שלא עשו כלום וקורא לזה "נקמה?"
ותוקף בעלי חיים של ערבים?
ושורף משפחה של זוג הורים ותינוק ומשאיר ילד בן ארבע לבד?
דיי סתמו תפה שלכם כבר ואל תגידו דברים שאתם לא יודעים
שואל השאלה:
מחבלים הם עבריינים, נוער גבעות לא
אנונימית
בינתיים אתה זה שאפילו לא מודע למה אלה נערי גבעות
נוער גבעות דוגלים באידאולוגיה של מחבלים ^^
הם מרביצים לערבים שבאמת רק מנסים לחיות את החיים שלהם, אם אתה לא רואה את זה זה בעייתי
שואל השאלה:
הג'קסון ברו מי אמר לך שכולם עושים את זה יא ניזונה מתקשורת ומערוצי רכילות לכי לשם פעם אחת תראי תאנשים ואז תדברי
אנונימית
שואל השאלה:
הג'קסון חחח איזה דעות קיצוניות איך הם דוגלים באידיאולוגיה של האנשים שהם הכי שונאים?? אין לך מושג מה את אומרת
אנונימית
את שמעת על 4 סיפורים
ובכל מקום יש יוצאים מן הכלל ה5 אנשים האלה זה ילדים שאוהבים את המכות והאלימות
ונערי גבעות הם בכלל לו כמוהם
חחח כואב שיש עליהם כתבות בחדשות נכון?
מה לעשות אם יש פעולות טרור שנעשות אז מדווחים על זה...
אני אשמח לשמוע את ההסבר שלכם ללמה היה צריך להרביץ מכות רצח לכלבה רק בגלל שהיא של בן אדם ערבי ולשרוף משפחה...
לא שונים ממחבלים ערבים
תקראו ותלמדו, בינתיים אני זו שמביאה נתונים ואתם רק מתווכחים כי אין לכם הוכחה שזה לא נכון
שואל השאלה:
גם על הערבים יש כתבות בחדשות גם עליהם את חושבת שכל הערבים עבריינים?
אנונימית
ואם הית בודקת טת הסיפור לעומק ולא רק חוזר אחרי מה שהתקשורת אומרת הית מגלה שזה בכלל כמה ילדים מאיזה ישיבה שהגיעו לגבעה ליום יומים
רובם? כן
וגם אלה שלא עדיין זה עיקרון של כבדהו וחשדהו
אין אמונה ב 100%
שואל השאלה:
את גם חושבת שכל הערבים עבריינים?
אנונימית
גם בן גביר היה נער גבעות ותראו איזה אישומים היה לו... נערי גבעות מוציאים שם רע לכל מי שגר בשומרון
עניתי לך תקראי ^^
שואל השאלה:
את מתחמקת מהשאלה
אנונימית
איך רואים שאת נתפסת על איזה משהו שעשו ממנו סיפור
למה את לא אומרת כל הכבוד לחברה מהגבעות ברצועת עזה שב 7.10 הם הלכו הלוך חזור והצילו אנשים וחלק מהם נרצחו בדרך
מתחמקת?
ממש כתבתי לך תשובה על זה
זה שאת בוחרת לא לקרוא זאת בעיה שלך...
תגללי למתי שכתבת לי "את גם חודבת שכל הערבים עבריינים" ותסתכלי על התשובה שכתבתי למעלה
כי מזה לא עשו סיפור כי את מי זה מענין הם נערי גבעות
נערי גבעות? ב 7.10? אתה מתכוון לאנשים שגרים בשומרון שהגיעו לכוננות לא לנערי גבעות...
הנתונים היחידים שטת מביאה זה איזה כתבה שראית בחדשות
אני אומר לך דברים שראיתי בעינים
אני מתכוון נערי גבעות בני 16 שהיו בגבעות ברצועת עזה
את יודעת שיש גבעות וחוות בכל הארץ ולא רק בשומרון
אהה בעצם איך תדעי הם אנשים טובים אז לא מדברים על זה בחדשות
שואל השאלה:
בן 16.. עזוב אין טעם להתווכח איתי רואים שהיא ראש בקיר או שמאלנית קיצונית או משהו אתה צודק אל תנסה להסביר לה
אנונימית
שואל השאלה:
איתה*
אנונימית
אני יודע אבל זה סתם טימטום
בני 16 לא באו להילחם... אלה שבאו להילחם עם המחבלים ולעזור היו מתיישבים אחרים... וגם אם היו איכשהו נערי גבעות- זה לא מבטל את העובדה שרובם דוגלים בטרור
האמת אני תומכת בביבי אבל אם את נעלבת אז את יכולה לחשוב שאני שמאלנית... אם זה יעשה לך טוב לנפש
אח שלי עבר לינץ כשהוא היה לבד מול 100 ערבים ועד היום הוא עם התקפים מזה
אבל את לא יודעת את זה כי דיבקו על זה רק בערוץ 7 ומקומות של ימנים
את שמואלנית מגעילה שלא יודעת על מה את מדברת
איך אח שלך קשור כפרה עליך?
גם אני עברתי פיגוע לפני כמה שנים נער ערבי זרק לנו אבנים על האוטובוס ביפו...
זה לא מבטל את זה שהמון נערי גבעות דוגלים בטרור
תלכי פעם אחת לחווה או גבעה
כן כן תמשיכו לחשוב שכל אחד שלא תומך בנערי גבעות הוא שמאלני...
אגב זה שמאלני לא שמואלני
כי אמרתי לך שאח שלי היה נער גבעות ובזמן שהוא האכיל בסביבות ה200 כבשים קפצו עליך 100 ערבים עם מקלות אבנים ואלות ופיצצו אותו והוא היה בבית חולים כמה ימים עם נזק מוחי
ואם הצבא לא היה מגיע אז כנראה לא היה לי אח
אז באמא שלך אל תגידי דברים שאת לא יודעת
ולא הבנתי איך זה סותר את זה שהמון נערי גבעות טרוריסטים?
אני אמרתי שאין מחבלים ערבים? לא לא אמרתי... עדיין לא סותר את זה שהמון נערי גבעות גם מחבלים
^^תקשיב הטענה שלך לא מוכיחה לך כלום. בפיגועים גם ערבים נהרגים, זה אומר שאין ערבים שעושים פיגועים? כן, אני מצטער שזה קרה לאח שלך, אבל להגיד שזה אומר שאין מחבלים בנערי הגבעות בגלל זה, זה פשוט לא נכון.
כבר אמרתי לך שאת שמעת 4 סיפורים זה ממש לא המון
באמא שלי אתם לא יודעים מה אתם מדברים
לכל מי שרואה רק חדשות ולר יודע כלום בוא אני יסביר לכם איך זה עובד
אם את נמשכת לפשעי שנאה ואידיאולוגיה קיצונית שבסופו של דבר גורמת למדינה שלך להיראות רע בפני חוץ + מסכנת חיים של חיילים שאמורים לבוא לשמור על אותם נערי גבעות כשהם בונים מאחזים בלתי חוקיים, תפדאל.

כדי למשוך את הלב שלהם את רק צריכה להשתתף בפשע שנאה ולירוק על חיילים.
אם את דתייה... אז שתדעי שנוער הגבעות הם לא דתיים
יש כמה דברים יש גבעות וחוות ששם זה אנשים שנותנים את החיים שלהם לאדמה ולארץ ישראל
ויש ילדים שלומדים בבתי ספר חלקם חילונים או סתם ילדים מובקעים שמחפשים את האלימות והם מגיעים לאיזה גבעה לאיזה יום יומים נותנים קצת מכות לערבים וזהו
^לא קשור לטענה שלך אבל זה נשמע כאילו אתה אומר שלהרביץ לערבים זה בסדר...
ויאללה נמאס לי מהשיחה הזאת שיהיב לך בהצלחה
ועצה קטנה אל תגידי דברים שאת לא יודעת באמת מה קרה
ומה שאת קואה בחדשות זה לא מה שקורה באמת
אני פעם אחת לא דיברתי על ערבים כאן
לא נמשך אליהם
אם את רוצה לכבוש את הלב שלהם תשנאי ערבים גם אם הם רופאים, תדגלי באלימות נגד ערבים, תדגלי באלימות נגד בעלי חיים ששייכים לערבים, ואם את רוצה קצת אקסטרה תשנאי גם קהילות אחרות בארץ כמו להטב
אמרתי שיש ילדים שמגיעים לחוות והם לא קשורים לחווה עצמה והם מרביצים לערבים זה יכול גם להיות ילדים מהבית ספר שלכם זה ילדי חרא שמחפשים ענין
די י י י י באמא שלכם על תגידו דברים שאתם לא יודעים
עצוב לראות איך אנשים מאמינים לתקשורת, בתור נער גבעות, מה שאנחנו עושים זה ללכת לגבעה, עם פנס, ושומרים שהערבים לא יתקרבו. בד"כ הערבים רואים את הפנס ולא מתקרבים, בחיים לא הייתה לנו התקלות. אם יש מה שאנחנו אמורים לעשות זה לחייג למספר מסויים של צבא באיזור אני חושב
אנונימי
בעיניי הם לא תאמת אבל לא יודעת מי מספר לאנשים פה שעבריינים הם לא
תמיד מפרסמים שהם עשו משהו רע לערבים אבל אף פעם לא מפרסמים מה גרר את התגובה
וסמכו עליי אני גרה בשומרון הם חמודים סהכ
הדף בויקיפדיה על נוער הגבעות
לא יודעת אבל התחברתי לשאלה. אנחנו חברות עכשיו.
שמאלנים יקרים
אם על סמך התפרעויות של אחוזים בודדים מהנוער גבעות מעיד על כך שכל הנוער גבעות עבריינים אז כל הערבים מחבלים לפי ההיגיון הזה
אולי ללכת לגבעות, יש גם בנות שנמצאות בגבעות. נגיד היה את מעוז אסתר לא יודעת אם זה עדיין שזה היה גבעה שהקימו בנות היום כבר גרות שם משפחות. אבל אולי יש עוד גבעות כאלה. ומן הסתם יש שמה כאלה שמכירים נערי גבעות ויכולות להציע לך מישהו שמתאים לך.
אנונימית
נערי הגבעות בוגדים בדת היהודית היפה. איך בגידה היהדות זה משהו שאפשר להימשך אליו? זה מוזר טיפה.
^בוגדים בדת היהודית בזה ששומרים על יישוב קטן שרוצים להקים או בונים יישוב??
למה זה לבגוד??
אנונימי
למה זה מושך?
כי זה נוער איכותי שבא ואומר אנחנו לא מחכים לאף אחד שיציל את המדינה הזאת אנחנו נהיה חלק קטן מהדבר הענק הזה שנקרא יישוב הארץ
איך להשיג אחד כזה? ללכת לחווה להתנדב שם
אם את רוצה אבא של חברה שלי היה אחראי על הביטחון של כל החיות בבקעה לפני שהוא נהרג שם אבל אני עדיין יכולה לעזור לך
כןן לגמרי איך אני אוהבת שהם רוצחים כבשים וכלבים ועושים טרור לערבים רנדומלים
אנשים פשוט לא יודעים להעריך את הנוער גבעות,אין לך מה לשאול בסטיפס עליהם כי כולם פה נגדם יום יבוא וכולם יבינו כמה הנוער גבעות עזר למדינה.
התחברות ל