6 תשובות
כן
אני לא אוהבת כי אני לא מכירה אף אחד אבל זה לא שיש לי משהו נגדם
כן. יש לי הרבה חברים כאלה ואני גר ליד גבעות.
אבל יש לי עליהם לא מעט ביקורת (כמובן שגם הרבה טוב) ואני לא חושב שילדים בגיל הזה צריכים ללכת לגבעות, להיות בלי מסגרת, לעשות מה שבא להם...
זה לצערינו 'הרס' לא מעט נערים...
שואל השאלה:
^מסכימה איתך
אם אתה בקטע לפרט קצת חלק ממה שאמרת - מעניין אותי לשמוע...
אנונימית
בפורום כזה זה יכול להיות לשון הרע. רק לך, ייתכן ויש תועלת. אז תפני אלי בפרטי..
כן, מתנחלים ונוער גבעות זה מאד שונה מאד מעריכה נוער גבעות על המסירות נפש על א"י יש לי הרבה מה ללמוד מהם