5 תשובות
תנסי להיות טובה יותר לעצמך וזה כבר לא יפגוש אותך
ממה זה בא אם לא מקנאה?
שואל השאלה:
הקטע הוא שאין לי למה לקנא, כאילו קיבלתי באמת ציונים מטורפים
אני פשוט מרגישה כזה כלום לגבי הישגים של אחרים (האמת שגם של עצמי) ואני לא בטוחה מה לעשות עם זה כי זה לא נורמלי
אנונימית
זה כנראה פשוט לא מרגיש לך חשוב עכשיו כשזה בעבר...
תמשיכי להיות "פייק", זה להיות נחמדה ובאמת יש לך את הכוונה להחמיא להם אז זה לא פייק
מה שאמרו פה זה בבחינת "אחרי הפעולות נמשכים הלבבות" _בעל ספר החינוך_
(בנוגע לנושא, תעשי,תפרגני, ולאט לאט זה יחדור אלייך ויצא ממך באמת)
וזה נכון ובאמת עובד כפתרון קליל יותר לפעמים

אני לא מסכימה איתך שזה לא נורמלי כי אנחנו אלופים בלשפוט ולהלקות את עצמנו
וזה לא נכון
האדם שמולך משקף לך משהו, מה אפשרי בשבילך? מה אני יכולה ללמוד מהם כדי להגיע ל..?
במקום איזה אהבלה אני סתם אני לא משקיעה ובסוף מתחרטת..
אני בחיים לא אהיה כמו..
למה אין בי מה שיש להם...
וכדו'

הרעיון הוא:
מה במה שראית אצלם יכול לעזור לך להפוך ולהיות הגירסה הכי טובה של עצמך?
התחברות ל