9 תשובות
כן
אנונימי
לא, השיפוט הגזים,מבין למה ההחלטה אבל עדיין
גבולי מאוד ולדעתי לא
גבולי, לדעתי גול
הבלם אפילו לא התלונן על הכשלה
הבלם אפילו לא התלונן על הכשלה
אני לא מבין גדול אבל יכול להיות שכן, אני יכול להבין למה השופט פסל את הגול. בהילוך חוזר בקצב איטי רואים שוויניסיוס השיג פער מהעבירה הזו שעיכבה את הבלם. הוא לא נפצע אבל יש סיכוי לא רע שבלי המהלך הזה הבלם היה עוקף אותו ומצליח לסכל את הגול.
וואלה לא שופט זבל דפק לי תטופס עשיתי 3 0
^תרגע יש עוד מחצית
לדעתי יגמר 4-0 אבל לא משנה
לדעתי יגמר 4-0 אבל לא משנה
שואל השאלה:
^^חחח אני מתה מאמינה שיכניסו עוד
^^חחח אני מתה מאמינה שיכניסו עוד
אנונימית
אהה 3-0 ישך את זה
באותו הנושא: