6 תשובות
לראות את החיובי ולעשות דברים שאת אוהבת
תמיד להסתכל על הדברים שלא מובנים מאליו שבורא עולם שלח לך
גם עכשיו לרשום את השאלה הזאת ששאלת זה לא מובן מאליו
בורא עולם נותן לנו מלא זכויות שאנחנו אפילו לא מדמיינים
גם עכשיו לרשום את השאלה הזאת ששאלת זה לא מובן מאליו
בורא עולם נותן לנו מלא זכויות שאנחנו אפילו לא מדמיינים
פשוט תאהבי את עצמך תסתכלי על הדברים הטובים שבת
יש כמה דברים
בעיניי הכי חשוב זה להיות אופטימית ולנסות לראות בכל דבר את החיובי. זה קשה מאוד לראות נקודת אור בדברים שליליים אבל זה תהליך וזה משתלם אחרכ כי זה גם מחזק אותך נפשית.
גם תנסי לעשות דברים שאת אוהבת ושמעלים לך שמחה
בין אם זה משהו קטן אפילו מוזיקה או תחביב כלשהו.
והכי חשוב זה להיות בהודיה על הכל.
להבין שכל דבר שקורה הוא לא מובן מאליו והכל קורה לטובתך בלבד גם אם לא רואים את זה לפעמיים
תאמיני :)
בעיניי הכי חשוב זה להיות אופטימית ולנסות לראות בכל דבר את החיובי. זה קשה מאוד לראות נקודת אור בדברים שליליים אבל זה תהליך וזה משתלם אחרכ כי זה גם מחזק אותך נפשית.
גם תנסי לעשות דברים שאת אוהבת ושמעלים לך שמחה
בין אם זה משהו קטן אפילו מוזיקה או תחביב כלשהו.
והכי חשוב זה להיות בהודיה על הכל.
להבין שכל דבר שקורה הוא לא מובן מאליו והכל קורה לטובתך בלבד גם אם לא רואים את זה לפעמיים
תאמיני :)
לאהוב את מה שיש
אם תודי על הדברים הטובים שיש את תראי שיש על מה.
תודה על זה שאנחנו בריאים תודה על זה שאני יכולה לאכול תודה על הכל פשוט על הכל להגיד תודה.
תודה על זה שאנחנו בריאים תודה על זה שאני יכולה לאכול תודה על הכל פשוט על הכל להגיד תודה.
באותו הנושא: