18 תשובות
למה כתבת זה בתיאור?
אנונימי
אל תעשי לי ככה אני כבר הכנתי בקלאוות נו
לא
הא
שואל השאלה:
בטעות כתבתי
בטעות כתבתי
אנונימית
^^*^^^סתמי תפה פרו פלסטינית תומכת טרור
הוא חי
הוא חי
אנונימי
תפסיק להחמיא לי
שואל השאלה:
דבר עברית
דבר עברית
אנונימית
איך בטעות כתבת שהוא מת יא מבולבלת
אנונימי
^ אחי היא הגיבה לזה שאמרתי לה שהיא כתבה "זה" בתיאור
אנונימי
שואל השאלה:
כן^
כן^
אנונימית
ביבי חי וקיים
שומר עם ישראל מתישהו תבינו את זה
שיהיה מובן אם היה אפשר להחליף אותו אני צד משמעית מסכים שכדי
אבל אין אחד נורמלי ביבי עוד איכשהו נורמלי
לפיד מפגר בשבוע אחד התחיל להעביר כספים ושאני לא אתחיל לדבר על בנט...
בקיצור במצב הקיים רק ביבי!
שומר עם ישראל מתישהו תבינו את זה
שיהיה מובן אם היה אפשר להחליף אותו אני צד משמעית מסכים שכדי
אבל אין אחד נורמלי ביבי עוד איכשהו נורמלי
לפיד מפגר בשבוע אחד התחיל להעביר כספים ושאני לא אתחיל לדבר על בנט...
בקיצור במצב הקיים רק ביבי!
ביבי מלכנו מלך התורה מוביא הישוע המשיח של הדור הבא לעולם לא ימות
חיי נצח בפני הצדיק החרב של הצדק נגד העולם המעוות הזה
הוא מצילנו מצרה גואלנו מרוע
הוא לא מת ולא ימות!!
חיי נצח בפני הצדיק החרב של הצדק נגד העולם המעוות הזה
הוא מצילנו מצרה גואלנו מרוע
הוא לא מת ולא ימות!!
זה שמועה של הדיפ סטייט בכלל! הכל בגלל ערוץ 12
עדיין לא
למה יש פה רצף של בוטים ביביסטים?
אנונימי
הצילו לאן נכנסתי