10 תשובות
לא
לא מה
היו רוצים
ביבי חי ויחיה
ביבי חי ויחיה
לא טני לא חושבת שמתחשק לו עכשיו
לצערי לא
לא זה פייק של גורמים איראניים, סיבוב קצר בפייסבוק יגלה לך עוד מלא סרטונים ופוסטים מזויפים שנוצרו בבינה מלאכותית
אנשים מאמינים היום לכל שמועה מפגרת
^^^ שמאלנית חמודה הוא ישאר חי וישאר ראש הממשלה אם תרצי ולא תרצי
^^^^תארו לכם להיות ככ מלאי שנאה, מביך
אנונימית
המשפט יהיה נכון אם תהפוך אותו
כאילו
עשו סרטונים של ביבי מת באיי איי אבל הוא חיי
ואגב אם אתם לא אוהבים אותו זה זכותכם אבל לאחל לו למות זה לא בסדר כבר
כאילו
עשו סרטונים של ביבי מת באיי איי אבל הוא חיי
ואגב אם אתם לא אוהבים אותו זה זכותכם אבל לאחל לו למות זה לא בסדר כבר