20 תשובות
נע
לחלוטין
כן
מאוד
כן
כן
לא בכלל לא זה סבבה לדעתי אבל בסוף תעשי מה שאת חושבת
כן
אתם בשלבים שונים בחיים
תמצאו מישהו בגילכם
אתם בשלבים שונים בחיים
תמצאו מישהו בגילכם
לא
אנונימית
לא
לדעתי עם מחכים עכשיו ויודעים לשמור על הקשר נכון
אבל אני לא הייתי עושה את זה
לדעתי עם מחכים עכשיו ויודעים לשמור על הקשר נכון
אבל אני לא הייתי עושה את זה
בהחלט.
ככל האצבע הוא: אם ההורים שלך לא מאשרים אז זה לא בסדר. כואב לי לדמיין הורים שהוא מאשרים קשר בין נערה בת 16 לגבר בן 20.
אם את כל כך חושבת שזה לגיטימי ספרי להורים שלך.
ככל האצבע הוא: אם ההורים שלך לא מאשרים אז זה לא בסדר. כואב לי לדמיין הורים שהוא מאשרים קשר בין נערה בת 16 לגבר בן 20.
אם את כל כך חושבת שזה לגיטימי ספרי להורים שלך.
אני חושבת שאת תדעי הכי טוב
את לא חייבת להחליט עכשיו, תשתדלי לשים לב לעצמך ולאיך שאת מרגישה ולתחושות בטן
ולשים לב שאת עושה את מה שנעים לך ולא עושה דברים מתוך רצון להיות "בוגרת" או כדי לשמח אותו. במיוחד עניינים מיניים - תעשי דברים כי את רוצה לעשות. אין לחץ על כלום, באמת!
את לא חייבת להחליט עכשיו, תשתדלי לשים לב לעצמך ולאיך שאת מרגישה ולתחושות בטן
ולשים לב שאת עושה את מה שנעים לך ולא עושה דברים מתוך רצון להיות "בוגרת" או כדי לשמח אותו. במיוחד עניינים מיניים - תעשי דברים כי את רוצה לעשות. אין לחץ על כלום, באמת!
כן
מה יש לאדם בן 20 לחפש אצל ילדה בבת 16 בואי תגידי לי
לא זה לא חוקי אפילו אתם בשלבים שונים בחיים שלכם
לא זה לא חוקי אפילו אתם בשלבים שונים בחיים שלכם
אחותי זה שהוא בכלל מדבר עם מישהי בת 16 זה דגל אדום וזה הזוי וגם הזוי שאת בקשר עם מישהו בגיל הזה
תשמעי זה לא מוגזם אבל זה כן לא חוקי
מבחינה ביולוגית אין בינכם הרבה מרווח מבחינת שנים 4 שנים זה כלום לעומת נשים בנות 20 שמתחתנות עם גבר בן 40
אבל... מומלץ להימנע או לפחות לקחת את זה לאט
מבחינה ביולוגית אין בינכם הרבה מרווח מבחינת שנים 4 שנים זה כלום לעומת נשים בנות 20 שמתחתנות עם גבר בן 40
אבל... מומלץ להימנע או לפחות לקחת את זה לאט
מוגזם ברמה אחרת
אנונימי
זה כן חוקי היא כבר בגיל ההסכמה^^
^היא קטינה והוא בן 20 איך
הפרש של 4 שנים זה לגיטימי מעל גיל 18 לדעתי, לפני זה הפרש משמעותי מדי.
באותו הנושא: