15 תשובות
בת כמה את?
אנונימי
למה מה הוא כבר אמר?
מה? למה
שואל השאלה:
כי זה מיני ואנחנו 21
אנונימית
ומיני זה רע בעינייך?
מה מיני בזה בדיוק
תלוי מה הייתה כוונתו
מה הבעיה
לא הבנתי
יוצא מנקודת הנחה שזה מיני
אם כן אז קשר רציני בתחילת דרכו לא אמור להתנהל ככה
תתחמקי מזה ותבחני אותו עוד טיפה
אם את רואה שהוא לא רציני אז לחסום
בת 21 וקצת מיני מרתיע אותך? חודשיים אתם מדברים ורק עכשיו הוא זרק איזה משהו קצת מיני? מהצד שלו אין שום בעיה לדעתי, הבעיה היא שאת חושבת לחסום ככה בקלות מישהו שאת מדברת איתו חודשיים
אנונימי
היי, לא חושב שאת צריכה לחסום אותו על זה.
אם התחברת לבנאדם והוא חשוב לך במידה מסויימת כדאי שתגרמי לו להבין איפה הוא טעה ומה את לא מוכנה לקבל.
במידה ואת לא רוצה שום קשר איתו אז גם את זה תגידי לו.
אל תעלמי פשוט כיאילו כלום לא היה שם.
חוץ מזה, כדאי שתשאלי אותו מה הכוונה שלו הייתה ומשם להתחיל את השיחה של למה זה לא מתאים לדבר ככה.
לא להפך אהובה הוא מראה שהוא בעיניין
למה שתחסמי אחרי חודשיים דיבורים
דברו בניכם , תציבו גבולות
חסר לזרוק ככה קשר
אם לא מתאים לך הקטע הזה ומה שהוא אמר אולי פשוט תגידי לו שזה לא היה במקום ושזה הפריע לך? אם את רואה אותו ואותך בקשר רציני אז תהיי רצינית ותדברי איתו פתוח על מה שמפריע לך
אם הוא באמת התאהב בך, סימן שיש גם משיכה בעניין. זו לא הטרדה מינית אלא התפתחות טבעית של קשר שבו את מדליקה אותו מוצאת חן בעיניו. אם זה יותר מידי בשבילך או שאת לא בטוחה למה הוא התכוון בדקי איתו. אם זה מהיר לך תגידי לו שאת רוצה להאט את הקצב כדי להרגיש בטוחה והכל יהיה בסדר. לברוח ממשהו שעובד טוב , זה חבל. תבדקי ותציבי גבולות - כי אם הוא התאהב באמת, הוא ימתן את הקצב ויתאים אותו אלייך