6 תשובות
את יכולה לעשות פנייה באתר
שפר 60 זה הסוויט ספוט לדעתי
אבל מה שבאלך
אבל מה שבאלך
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה באמת נחוץ לי? כי אמרו לי שעדיף דפר גבוה כדי שתהיה לי עדיפות מאנשים אחרים לתפקידים מסוימים אבל אני גם לא סגורה על איזה תפקיד אני רוצה
אבל זה באמת נחוץ לי? כי אמרו לי שעדיף דפר גבוה כדי שתהיה לי עדיפות מאנשים אחרים לתפקידים מסוימים אבל אני גם לא סגורה על איזה תפקיד אני רוצה
אנונימית
זה תלוי תפקיד באמת
יש תפקידים שלא מתעדפים לפי דפר גבוה ואפילו להפך
את רוצה קרבי?
יש תפקידים שלא מתעדפים לפי דפר גבוה ואפילו להפך
את רוצה קרבי?
אנונימית
בכללי עדיף דפר גבוה ככה שאם תרצי משהו ספציפי שצריך דפר גבוה תהיה לך את האופציה
וגם אם תתחרטי על משהו עדיין יהיו עוד אופציות טובות
אבל מה שבא לך בעיקרון
וגם אם תתחרטי על משהו עדיין יהיו עוד אופציות טובות
אבל מה שבא לך בעיקרון
שואל השאלה:
אין לי בעיה לעשות קרבי אני לא אסרב
אין לי בעיה לעשות קרבי אני לא אסרב
אנונימית
באותו הנושא: