9 תשובות
שואל השאלה:
כן גם שמו לי תאריך לא טוב והם לא מזיזים מה יש להם
שאלתי במוקד של מודיעין הם אמרו שעברתי שלב בגאמא
גם אצלך זה גאמא?
מתי עשית את המבחנים?
קיבלתי גם ואני במיונים של גאמא
אין לי מושג מה זה
שואל השאלה:
^ במודיעין זה 90% לא נחמדים
אליי היו נחמדים חחח
לא אמרו לי, רק אמרו שעברתי שלב
אני עשיתי ב6.11
אולי תנסה להתקשר עוד פעם ומישהו יותר נחמד יענה לך
שואל השאלה:
אתה יודע אם זה הסדנה אן שזה פשוט כנס
שואל השאלה:
אני התקשרתי ואמרו לי שאסור להגיד משום מה
גם אני עשיתי גאמא ב7.11