2 תשובות
ממה שזה נשמע את חכמה בטירוף
לפעמים ההורים שלנו שוכחים שהלימודים של פעם זה לא מה שיש היום
לדעתי השקעת מספיק כי אם לא היית משקיעה מההתחלה לא היית מגיעה להישגים שאת נמצאת בהם עכשיו

לגבי אמא שלך אל תדאגי הזעם שלה יעבור עם כל החוסר הבנה לפעמים אנחנו פשוט צריכים להגיד לעצמנו שההורים רוצים את הטוב ביותר עבורנו אבל הם לא כאלה טובים בלבטא את זה כמו שצריך

את תצאי עם חברים אל תדאגי
ואת אלופה ללא ספק
שמעי זה הגיוני מאוד זה הגיל שלנו ככה זה
אומנם אני גבר אז אני כן לוקח את הדברים האלה קצת יותר בקלילות כי אין מה לעשות נשים הרבה יותר רגשיות ואמוצניליות מגברים
הייתי ממליץ לך קצת להיות פחות תלויה ההורים שלך נשמע שאת כבר יחסית בוגרת 16+ אז הייתי ממליץ לך להתחיל לעבוד שיהיה לך גם את הכסף שלך שאם ההורים שלך דופקים לך פתאום קטע כזה את לא תלויה בהם
ועוד משהו תזכרי זאת אמא שלך אני הכי מבין אותך בעולם כי גם אני קשה לי עם אמא שלי אבל בסופו של יום תזכרי שכל מה שהיא רוצה זה לטובתך ההורים שלנו אלה האנשים היחידים בעולם ואני מדגיש היחידים בעולם שירצו שתצליחי יותר מהם וזה אומר יותר מחברים שלך יותר מאחרים שלך הם היחידים שבאמת רוצים שתצליחי יותר מהם
תני בראש תמצאי עבודה ותביני שהם לטובתך
בהצלחה מלכה❤
התחברות ל