6 תשובות
שואל השאלה:
ככ קשה לי מהלבד הזה, יש לכם עצות? מה לעשות? אני הגעתי למצב שכבר כמה פעמים אני בוכה בשקט מהמצב הזה... אני באמת לא מבינה למה זה מגיע לי. ):
בנוסף פספסתי את מועד המבחנים לכיתת מצוינות בחופש ויש לי את המבחן ב14/10 זו האפשרות היחידה שלי כדי לעבור כיתה, יש לי עוד 10 ימים להרגיש ככה ורוב הסיכויים שאתקבל בתקווה כי הייתי כבר במצוינות ששנה שעברה עם ציונים טובים
אנונימית
וואוו זה בול מה שקרה לי שנה שעברה אני מבינה אותך כל כך אני גם עברתי בית ספר וכיתה ולא היה לי עם מי להסתדר ואני יכולה לומר לך שזה היה שנה קשה אבל עכשיו אני בכיתה י וכולם החליפו כיתות ופגשתי עוד ילדות חדשות והסתדרתי איתן אני ממליצה לך פשוט לנסות להגיע לבית ספר לסיים את זה מהר ואז תלכי לבית שלך לחדר שלך למקום שמרגיש לך בנוח ופשוט אני יודעת שאני שמתי שירים או ראיתי טלויזיה וניסיתי להשכיח את זה (הכוונה להרגשה שהרגשתי)..
היי אהובה, קודם כל אני שולחת לך חיבוק ענק, את נשמעת ילדה מהממת.
דבר שני, כמעט כל אחד שדיברתי איתו בתקופה רעה עכשיו, בתקופה של לחץ וחרדות, אנחנו חזרנו מחודשיים חופש גדול ועוד חודש של חופש חגים, זה קשה לחזור לשגרה מהר ולהתרגל למצבים חדשים, במיוחד בבתי ספר חדשים.
את בדיוק עברת, דברים ישתנו, אני מבטיחה לך. אני בטוחה שבשכבה שלך יש עוד מלא ילדים שאת לא מכירה.
נכון, זה פוגע כשדוחים ומתעלמים, זה צובט שמרגישים לא רצויים, תאמיני לי אני כל כך כל כך מבינה אותך ועוברת זאת יחד איתך, עם זאת, הדבר שמחזיק אותי במצבים האלו זה העובדה שזה תקופה, שאני יודעת שזה תקופה, אני יודעת שזה לא ישאר ככה ועוד מעט תבוא תקופה טובה יותר.
אז כרגע רע לי, הכל נראה רע ואין לי כוח לכלום, אבל אחרי תקופות רעות תמיד באות תקופות טובות.
זה כמו גלים, פעם את בגל הגבוהה ופעם את בגל השקט.
כרגע, אני ממליצה לך לא לשים לב לבנות האלו שתיארת, הן נשמעות בנות לא אמפתיות, שלא כדאי להמשיך איתן קשר.
תנסי להתחבר עם ילדים מכיתה אחרת, שעוד לא יצא לך להכיר. מהשכבה שלך יש עוד ילדים וילדות שזקוקים לחברים חדשים.
ההבטחה שלי אלייך היא שהטוב יגיע בקרוב❤
המון המון בהצלחה בשנה החדשה !
כל דבר שאת צריכה או רוצה לפרוק מוזמנת לכתוב לי בצ'אט הפרטי, מבטיחה שאעזור לך.
שואל השאלה:
וואו תודה רבה!!❤^^ אני אבין שזו רק תקופה. מקווה שהכל יהיה בסדר בהמשך.
כבר לא אנונימי תודה רבה גם לך! 3>
תודה רבה❤^
אנונימית
שואל השאלה:
האתר הזה היחיד שהעוזר לי באמת. אני מסבירה להורים שלי, אבא שלי אומר להתעלם ושלא אמור להיות לי אכפת מהן אלא רק מהלימודים. אמא שלי אומרת ש"לכולם קשה" /: אויש נו, אח שלי היחיד שתומך בי, תודה לכולם❤
אנונימית
אני לא ממש יודע איך לעזור :/
אבל אני מקווה בשבילך שהמצב ישתפר
אנונימי