התחברות הרשמה

איזה צד עדיף לעשות את העגיל בטבור בלמעלה או למטה?

24 ביוני 2026, 22:36
עגיל בטבורפירסינגעגיליםטבורעגיל    
תשובה אחת
למטה
N
Narcissus
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
מה עדיף לעשות נזם או עגיל בטבור?
לעשות עגיל בטבור ועם כן איזה צבע כסף או זהב?
מתי עדיף לעשות עגיל בטבור בקיץ או בחורף?
עגיל בטבור- תשכנעו אותי לא לעשות עגיל בטבור בבקשה עם הסברים טובים
מה עדיף לעשות עגיל בטבור או נזם?
אנשים על איזה טבור אסור לעשות עגיל בטבור?
איזה גיל הכי טוב לעשות עגיל בטבור???
מה עדיף לי לעשות עגיל בגבה או בטבור?
באיזה עונה עדיף לעשות עגיל בטבור ולמהה
לעשות עגיל בטבור או לא?ומלא אומרים שיש לי בטן יפה לעגיל בטבור
אני עושה עגיל בטבור ונתנו לי אופציה לעשות רגיל ב150 או רפואי ב200 מה עדיף?