4 תשובות
אם כבר אביב.. אני עשיתי באביב
לא כדאי בקיץ כי יש חודש של לשים משחות ורואים את זה..
קיץ
קיץ. רואים את הבטן כי שמים חולצות בטן
מתי שבאלך ההחלמה לא ארוכה אם הכל הולך תקין