6 תשובות
את נראלי מחייכת ממצוקה
אנונימית
גם לי יש את הבעיה הזאת , זה נוראי
שואל השאלה:
אבל איך מפסיקים את זה ? זה כאילו מונע ממני לדבר או באמת להביע רגשות כי אז תמיד חושבים שאני שמחה
אבל איך מפסיקים את זה ? זה כאילו מונע ממני לדבר או באמת להביע רגשות כי אז תמיד חושבים שאני שמחה
אנונימית
תזכרי בחרדה הקיומית שאת נמצאת בה
אני לא מאבחנת או שופטת אבל לפי איך שתיארת זו תופעה מוכרת של ריצוי, ערך עצמי נמוך, חוסר ביטחון, מחשבות בעיקר, חרדות ופחד מנטישה.
שואל השאלה:
הבעיה שזה לא עובד לא משנה על מה אני חושבת
הבעיה שזה לא עובד לא משנה על מה אני חושבת
אנונימית
באותו הנושא: