3 תשובות
לדעתי שווה לעשות מכינה
חד משמעית שווה את זה ועוזר ממש להתאקלמות במערכת הצבאית
ואואןאןאןאן עשיתי שנת שירות לא מתחרטת לרגע הלוואי שאני יחזור לשם
באותו הנושא: