התחברות
הרשמה
לא למדתי בכלל למתכונת במדמח וקיבלתי 80 וגם לא למדתי לבגרות יש לי סיכוי לקבל ציון גבוה?
24 ביוני 2026, 21:17
בגרות
בחינות בגרות
הכנה למבחן
מדעי המחשב
2 תשובות
כן
י
ילדת-ירח
כן אבל תתחילי ללמוד קצת בכל מקרה חחח
ה
השם הזה תפוס:)
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מה יותר כדאי? לישון 3 שעות ואז לקום ללמוד למתכונת או ללמוד למתכונת מעכשיו ולא לישון בכלל (לא למדתי בכלל)
יש לי מחר מתכונת במתמטיקה ולא למדתי בכלל להישאר ערה כל הלילה וללמוד או לישון?
יש לי בגרות שבוע הבא במדמח וקיבלתי במתכונת 30
ללכת למתכונת שלא למדתי אליה בכלל ולהסתמך רק על הנוסחאות?
לגשת לבגרות מדמח היום אם אני בקושי יודע משהו וכמעט לא למדתי?
אמאלה קיבלתי 98 במתכונת במדמח
יש לי מחר מתכונת במדמח, אני לא מוכנה בכלל. האם ללכת או להבריז בטענה שאני חולה?
יש לי מבחן במדמח בשישי יש טעם שאני בכלל אתאמן עכשיו?
זה נראלכם בסדר לכתוב עכשיו הודעה למורה למדמח שלי(למדתי איתו רק 2 שיעורים)?
במה הכי חשוב להשקיע? דפר, מתכונת בלשון, מתכונת במדמח
אני חייבת מוטיבציה ללמוד לבגרות, למתכונת הקודמת התעצלתי ולא למדתי בכלל פליז הלפ