8 תשובות
להבריז תמיד
שואל השאלה:
די משוגע לא אשקר
די משוגע לא אשקר
אם אין מתכונת שנייה - ללכת.
אם יש מתכונת שנייה - להבריז ולקוות לטוב.
אם יש מתכונת שנייה - להבריז ולקוות לטוב.
אם את חושבת שאת לא מוכנה ויש לך אופציה לעשות את זה ביום אחר אז תבריזי
איזה שאלון 371 או 271? אם 371 תלכי יש שלוש שאלות שם שתמיד קלות ועם ההקלות שנתנו אפשר לענות על כולם ואז כבר יש לך 75 קיצר תלכי אין מה לפחד
אנונימי
את לא תפסידי כלום מללכת, מקסימום קצת ביזבוז זמן(אבל אם את נמצאת פה באתר אז נראה שלא כל כך אכפת לך לבזבז קצת זמן)
אם זה במדמח ממליץ מאוד על הסרטונים האלה :https://www.youtube.com/playlist?list=plpjzc7xxuyald-jeryvyj8fjzn-a9s_ub
הוא מסביר ממש טוב את כל הנושאים(זה בג'אווה, אם זה רלוונטי)
אם זה במדמח ממליץ מאוד על הסרטונים האלה :https://www.youtube.com/playlist?list=plpjzc7xxuyald-jeryvyj8fjzn-a9s_ub
הוא מסביר ממש טוב את כל הנושאים(זה בג'אווה, אם זה רלוונטי)
מה עשית בסוףף
אנונימית
שואל השאלה:
בושלתי קשות
בושלתי קשות
באותו הנושא: