6 תשובות
שהוא לא בדיוק לטעמך
ככה אני עושה
'אתה לא הטעם שלי.'
שהוא יפה פשוט לא הטעם שלך
אתה יפה ביקום מקביל
אנונימי
שואל השאלה:
לא נו נגיד חברה ששואלת אם היא יפה והיא לא
אנונימית
תעני שכן שכל אחד יפה, שיופי זה סובייקטיבי
התחברות ל