התחברות
הרשמה
שווה לעבוד בריבר? (לא של השייקים)
24 ביוני 2026, 21:12
שייקים
ריבר
3 תשובות
כן למה לא זה כסף
J
JIHYO
רגע אז איזה ריבר
אנונימית
שואל השאלה:
יש מסעדה בשם ריבר
ק
קוקטית2
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
שווה לעבוד בריבר בגיל 16?
כדאי לי ללכת לעבוד בריבר של השייקים?
מה אתם אומרים שווה להתחיל לעבוד בריבר?
מישהי מגמגמת יכולה לעבוד במקום שמכינים שייקים כמו ריבר?
שווה לעבוד בריבר?
איך זה לעבוד בריבר ? (של השייקים)
האם שווה לעבוד בריבר?
שווה לעבוד בריבר?
שווה לעבוד בריבר ?
שווה לעבוד בריבר?
ריבר או אמריקן איגל?אני אמורה לעבוד באמריקן איגל תעודדו אותי שזה עדיף מחנויות שייקים ואוכל