5 תשובות
אומרים שלא
לא כ"כ
אני לא הייתי רוצה, פחות מתחברת לזה שזה דוכן קטן שבקושי יש מקום וכל הזמן צריך לעמוד
לא וואו
לא עבדתי אבל שמעתי שהמשכורת ממש אחלה ויכולים להעלות לך אותו אחרי כמה זמן. מה שכן יכול להיות מעייף מאוד כי זה להכין משקאות בלי סוף