התחברות
הרשמה
השעה 8:30 ב11:20 טני צריכה להיות מןכנה ולצאת, יהיה לי זמן לעשות ציפורניים? בנייה חדשה אני צריכה גם לחפוף
להתארגן ייקח לי שעה ו שעה וחצי כזה
24 ביוני 2026, 20:31
ציפורניים
זמן
בניית ציפורניים
5 תשובות
כנראה שלא יהיה
י
ילדת-ירח
לא נראלי
ילדה של אהבה
לא נראלי
ת
תותי הבננה
לא
l
lion10
לא
J
JIHYO
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
עשירה ומפונקת שעברה משבר כלכלי ועכשיו צריכה להתחיל להיות עצמאית ולצאת לעבוד, יש לכם טיפים?
מה הקטע של בנים להיות ערסים ולצאת עם מותגים ומלא בנות אפשר להבין?
אתם גם חושבים שצריכה להיות אופציה שאחרי שאתם שואלים שאלה מאנונימי, יהיה אפשר להתחרט ולצאת מאנונימי?
אם אקום עכשיו ואתחיל להתארגן לאט, אספיק להיות מוכנה בעשר ועשרה ולצאת מהבית לדעתכם?
הגיוני שאני תמיד אוהבת להיות עם חברות ולצאת נגיד לשעה או שעתיים אבל יותר מזה אני ישר משתעממת וסובלת ובאלי הביתה?
מה עדיף,לישון 3 שעות ולצאת לריצה או לישון 4 שעות?
מה עדיף לעשות אימון שעה או לעשות אימון חצי שעה ולצאת להליכה חצי שעה
אני משתגעת דיי למה אני לא יכולה להיות עם כמה חברות ולצאת כמו כולם אוף
מישהו יודע אם זה אפשרי להיות קרבי ולצאת חמשושים?
אם אני צריכה להיות בבסיס עד השעה 11:00 מה עדיף: להקדים בשעה או לאחר בחצי שעה?
הייתם מעדיפים להיות מכוערים ולצאת עם מישהו יפה או להיות יפה ולצאת עם מישהו מכוער? ולמה?