3 תשובות
אני בטוחה שיש כמה מאכלים שהומצאו בארצות הברית. אבל אין כזה הרבה מאכלים כי זה מדינה יחסית צעירה ובאו אליה אנשים ממלא תרבויות שונות
כי אין תרבות
בטח שיש מאכלים, אבל בגלל שהם רק בני 250 אין להם ממש "מטבח אמרקאי", אם כי לדרום ארצות הברית כן יש סוג של מטבח משלהם כשזה נוגע לבשרים.
יש להם פאי ליים, גריטס, גאמבו, בריסקט ועוד מלא.
יש להם פאי ליים, גריטס, גאמבו, בריסקט ועוד מלא.
באותו הנושא: