5 תשובות
לא לספור את הימים
להתעסק בדברים שמעניינים אותך ולא לחשוב על זה יותר מידי, ויש עוד זמן-אבל כיף לך, תהנה ! :)
שואל השאלה:
קצת מסובך כי יש בגרויות ^
קצת מסובך כי יש בגרויות ^
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
אז להיתעסק בבגריות
באותו הנושא: