12 תשובות
כן, והפסיכומטרי אמור להיות ברמה גבוהה יותר
זה אחר
בדפ"ר יש מחשבון ואילו בפסיכומטרי אין
לדעתי גם בשאלות שונות בסוג שלהן

החשיבה אותה חשיבה שדורשים, אבל מבנה שונה

אפשר לשאול למה את עושה פסיכוטמרי?
שואל השאלה:
כי קיבלתי קורס חינם ואני רוצה להתנסות בבחינה כשיש לי עוד זמן בתיכון
אנונימית
כן הפסיכומטרי רמה מעל
בהצלחה❤❤
זה באמת לא קשור לשאלה וגם אף אחד לא שאל לדעה שלי
אבל בעיניי פסיכומטרי זה מאוד מיותר
ולעשות אותו לפני שמסיימים בגרויות זה עוד יותר מיותר
שואל השאלה:
למה? אם יש לי כלכך הרבה זמן פנוי וסקרנות לגבי הבחינה למה לא?
אנונימית
זה עולה כסף
זה להוסיף סטרס ללו"ז שגם ככה לחוץ
סטטיסטית בגיל מבוגר יותר - ציונים גבוהים יותר
לא כל התארים בכלל דורשים פסיכומטרי

אני לא רואה אף סיבה לעשות דברים כי למה לא, כי לרוב זה יתקזז לבזבוז זמן

אבל שוב, זאת דעתי
אני העדפתי להשקיע בהרבה מגמות שמעניינות אותי ומנוחה בחופש
אבל אל תיקחי את זה כסימן להפסיק
אם את רואה בזה צורך או שזה לוקח לך זמן שאחרת היה מתבזבז בשעמום, זה שווה
שואל השאלה:
הדבר היחיד שעלה לי כסף זו הבחינה, עכשיו כשחופש הלו"ז שלי נורא מרווח
ונצא מנקודת הנחה שאני יחסית קטנה - אני לא באמת מנסה להגיע לציון גבוה, ואין לי אפילו ציון מטרה למען האמת. זה נטו בשביל הסימולציה שלי האישית
אנונימית
אם כך, בהצלחה
חברים שלי סיפרו לי שהם ניהנו ממש לעשות את הבחינה חחח
כן, חברים שלי מוזרים
שואל השאלה:
תודה רבה חחח אולי גם אני אהנה , נחכה ונראה
אנונימית
מקווה
מקווה שאם ילך טוב, יחסוך לך על הדרך את האמירנט
התחברות ל