4 תשובות
לא להתייאש
הכמותי קשוח ברמות וזה דורש המון המון תרגול במיוחד לא בשבועיים
הכמותי קשוח ברמות וזה דורש המון המון תרגול במיוחד לא בשבועיים
להוריד פאניקה, זה טבעי, במיוחד אם לא נגעת בחומר הזה תקופה, לא סתם לומדים חודשיים לפני, לא מבינים הכל בשבוע.
תעבדי חכם ואל תאכלי את עצמך על כל תרגיל, תני לעצמך את הרשות להיות מתחילה.
אני בטוח שתראי שיפור מיום ליום, מעמוד לעמוד, תהיי סבלנית ותביני איך הכי קל לך לעבוד, תיצמדי לטיפים ולתוכנית עבודה בלי להתפזר ולאבד כיוון
בהצלחה
תעבדי חכם ואל תאכלי את עצמך על כל תרגיל, תני לעצמך את הרשות להיות מתחילה.
אני בטוח שתראי שיפור מיום ליום, מעמוד לעמוד, תהיי סבלנית ותביני איך הכי קל לך לעבוד, תיצמדי לטיפים ולתוכנית עבודה בלי להתפזר ולאבד כיוון
בהצלחה
שואל השאלה:
תודה לכם ממשש
תודה לכם ממשש
אנונימית
בתור אחד שנבחן חמש פעמים ושיפר מ523 ל683
אני אומר לך שזה הכל תרגול תתרגלי כמה שיותר וזה באמת מבחן נורא מעצבן אבל אם תבואי מנוסה יהיה לך הרבה יותר קל
אני אומר לך שזה הכל תרגול תתרגלי כמה שיותר וזה באמת מבחן נורא מעצבן אבל אם תבואי מנוסה יהיה לך הרבה יותר קל