התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על המיני-אלבום (EP) שכתבתי? -
קישור מצורף
24 ביוני 2026, 19:34
ביקורת
חוות דעת
כתיבה
שיר
אלבומים
תשובה אחת
ואלה אהבתי
O
Oh Ana
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על הקטע כתיבה שכתבתי על החייל עמית בן יגאל ז"ל?
ממה מורכב אלבום? ומיני אלבום?
אתם חושבים שאנשים מכאן מקשיבים לעצות שכתבתם להם בשאלות במידה וכתבתם ?
מה אתם חושבים על המיני-שיר שכתבתי?
היי, כתבתי משהו מהלב ואני אשמח לדעת מה אתם חושבים על מה שכתבתי?
כתבתי כתבה על פריקבוי וצא'ם צ'אם, מה אתם חושבים?
מה אתם חושבים על המיני אלבום החדש של עדן בן זקן?
למה אנשים חושבים שכמה שלוקח יותר זמן להוציא אלבום ככה האלבום יותר טוב ואיכותי ומושקע?
סתם קטע כתיבה שכתבתי, תגידו לי מה אתם חושבים.
כתבתי שיר באנגלית (בלי מנגינה) תגידו לי מה אתם חושבים ומה אתם חושבים על הכותרת
יצא האלבום של קנייה ווסט סוף סוף וזה אלבום gospel, מה אתם חושבים על האלבום?