14 תשובות
כן כל הבנים באתר הזה
שואל השאלה:
זה נמוך איך
אנונימי
כן אני
חח כן
נמוך בשבילך, בשבילי זה יותר גבוה ממני אז הייתי רוצה את הגובה הזה, הגיוני נראה לי
אני
אני 177 והייתי שמח לעוד איזה 2 3 סמ
זה לא נמוך אבל כנראה זה רייגבייט אז לא אעמיק בנושא
אני
מה נמוך ב1.80..? יש בנים ב1.65 מה תגיד עליהם
שואל השאלה:
שהם מניונים
אנונימי
כן מלא
^^ יש לך את זה ביותר שחצני?
קרוב לוודאי כל מי שמתחת ..
התחברות ל