14 תשובות
כן
כן כל הבנים באתר הזה
שואל השאלה:
זה נמוך איך
זה נמוך איך
אנונימי
כן אני
חח כן
נמוך בשבילך, בשבילי זה יותר גבוה ממני אז הייתי רוצה את הגובה הזה, הגיוני נראה לי
אני
אני 177 והייתי שמח לעוד איזה 2 3 סמ
זה לא נמוך אבל כנראה זה רייגבייט אז לא אעמיק בנושא
אני 177 והייתי שמח לעוד איזה 2 3 סמ
זה לא נמוך אבל כנראה זה רייגבייט אז לא אעמיק בנושא
אני
מה נמוך ב1.80..? יש בנים ב1.65 מה תגיד עליהם
שואל השאלה:
שהם מניונים
שהם מניונים
אנונימי
כן מלא
^^ יש לך את זה ביותר שחצני?
קרוב לוודאי כל מי שמתחת ..