6 תשובות
בדרך כלל, אי אפשר להצליח בערעור.
זה לא שווה את זה ממה ששמעתי, אף פעם לא מקבלים
תעשה מועד ב' פשוט
תעשה מועד ב' פשוט
שואל השאלה:
אוף, אין לי מושג איך קיבלתי את הציון הזה אני בבאסה מטורפת
אוף, אין לי מושג איך קיבלתי את הציון הזה אני בבאסה מטורפת
הבוחנים השנה היו רעים ברמות גם לי זה קרה ושמעתי על עוד מלא שהופתעו מהציון
אנונימית
שואל השאלה:
לא כדאי שלפחות אתן למורה שלי לבדוק את המבחן?
לא כדאי שלפחות אתן למורה שלי לבדוק את המבחן?
^זה חלק מהתהליך של ערעור גם ככה
בית הספר מבקש את הבחינה והמורה עוברת לראות כמה היית אמור לקבל, ואם חושבת שיש בעיה מערערים
בית הספר מבקש את הבחינה והמורה עוברת לראות כמה היית אמור לקבל, ואם חושבת שיש בעיה מערערים
באותו הנושא: