6 תשובות
בדרך כלל, אי אפשר להצליח בערעור.
זה לא שווה את זה ממה ששמעתי, אף פעם לא מקבלים
תעשה מועד ב' פשוט
שואל השאלה:
אוף, אין לי מושג איך קיבלתי את הציון הזה אני בבאסה מטורפת
הבוחנים השנה היו רעים ברמות גם לי זה קרה ושמעתי על עוד מלא שהופתעו מהציון
אנונימית
שואל השאלה:
לא כדאי שלפחות אתן למורה שלי לבדוק את המבחן?
^זה חלק מהתהליך של ערעור גם ככה
בית הספר מבקש את הבחינה והמורה עוברת לראות כמה היית אמור לקבל, ואם חושבת שיש בעיה מערערים
התחברות ל