תשובה אחת
קודם כל,לא בטוח שיתנו לך,הטופס יישלח למורה שלך,היא תבדוק,ורק אם יש פער של 10 נקודות היא יכולה לשלוח ולאשר את הערעור
במידה שהערעור נשלח,יגיע בודק אחד ויבדוק לך וזה ישתנה ויהפוך לציון הבחינה (כלומר פה את תלוי הבוחן אחד שיכול לתת לך ציון נמוך יותר)
במידה שהערעור נשלח,יגיע בודק אחד ויבדוק לך וזה ישתנה ויהפוך לציון הבחינה (כלומר פה את תלוי הבוחן אחד שיכול לתת לך ציון נמוך יותר)
אנונימי
באותו הנושא: