4 תשובות
אני בספק שנותנים ככה סתם לחיילים לצאת לקורסים, זה לא תואר או משהו כזה.. אם אני לא טועה אתה יוצא לקורס רק במקרה שאתה צריך לעשות את הקורס הספציפי הזה בשביל התפקיד שלך. אם תעבור לתפקיד שמצריך קורס- יוציאו אותך לקורס של התפקיד הזה, או שאם בעתיד התפקיד שלך ידרוש שתתמחה בעוד דברים- יוציאו אותך לקורס כזה, אבל בטח שלא סתם כי אתה רוצה
שואל השאלה:
כן אני מבין
אני פשוט רוצה קורסים עבור תפקיד אבל זה נשמע לי מוזר לבקש מהיחידה שלי קורס עבור תפקיד שזה אומר פשוט לעבור תפקיד עכשיו
קורסים מבקשים מקצין מיון לפי הבנתי
ואני בכלל רק שלושה שבועות בתפקיד החדש שלי ודי טוב לי שם
ולכן אני לא רוצה לאבד את זה עם הטיעון של "קורס עבור תפקיד"
כנראה אז שלא יביאו לי אם לא אציג את הטיעון הזה
תודה בכל זאת.
כן אני מבין
אני פשוט רוצה קורסים עבור תפקיד אבל זה נשמע לי מוזר לבקש מהיחידה שלי קורס עבור תפקיד שזה אומר פשוט לעבור תפקיד עכשיו
קורסים מבקשים מקצין מיון לפי הבנתי
ואני בכלל רק שלושה שבועות בתפקיד החדש שלי ודי טוב לי שם
ולכן אני לא רוצה לאבד את זה עם הטיעון של "קורס עבור תפקיד"
כנראה אז שלא יביאו לי אם לא אציג את הטיעון הזה
תודה בכל זאת.
אנונימי
הצבא בעל אינטרס
יתנו לך קורס בתמורה שתעסקי בו
יתנו לך קורס בתמורה שתעסקי בו
שואל השאלה:
מה אפשר לעשות אז בשביל לצאת לקורס ? במצב שלי?
מה אפשר לעשות אז בשביל לצאת לקורס ? במצב שלי?
אנונימי
באותו הנושא: