4 תשובות
אם הפזם שלך מאפשר, יש קורס עם מקום פנוי, יש מי שימשוך וכו וכו אז כן
בכל אפשרי אם מנסים מלא, אבל אם לא תצליחי אין מה לקבל דיכאון השנתיים שלך יטוסוו אני מרגיש שהתגייסתי אתמול ויותר מחצי שירות חלף
אנונימי
שואל השאלה:
התגייסתי בנובמבר 2024
אנונימית
שואל השאלה:
אני במצב כלכך גרוע שזה או שאני מוציאה פטור מהקבן או שאני עוברת תפקיד
אנונימית
באותו הנושא: