התחברות
הרשמה
ללכת למועד ב' על 83? כי כאילו אני יכול יותר אבל השאלה היא האם יש לי כוח
24 ביוני 2026, 19:17
בגרות
ציוני בגרות
מועד ב'
בגרות במתמטיקה
4 יחידות
3 תשובות
כן, לך
י
ילדת-ירח
עדיף לך שלא.
אם אתה לא בטוח בעצמך אז לא.
.
.Gojo satoru
כן
אנונימית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
יהיה לי בהיסטוריה באיזור 80 סופי אני מניחה..לדעתכם ללכת שנה הבאה למועד ב או לא?
אם אני אקבל יותר מ 75 ללכת למועד ב?
אם נרשמתי למועד ב בבגרות באנגלית אני חייבת ללכת ?
יתנו לי ללכת למועד ב אם לא עשיתי מועד א?
יש לי מועד לצו ראשון ואני לא יכולה לבוא אליו אני יכולה ללכת בפעם אחרת?
מישהו שעשה את המועד ב בלשון ויכול להגיד איך היה ואם היה יותר קל ממועד א?
ללכת מחר למועד ב'?
ללכת לבגרות היום ולא להיות מרוכזת או לגשת למועד ב?
אם נרשמתי למועד ב' בבגרות אני חייב ללכת?
אם אלך למועד ב מחר באנגלית אוכל לשפר במקסימום 4 נקודות (מ89 ל93), יש טעם ללכת?
אתם מרגישים יותר מוכנים למועד ב מאשר למועד א?