12 תשובות
מדברים ברצינות כזה ופחות צוחקים
להסתכל על דפוסי ההתנהגות שלך ולבחון את עצמך.
תפלרטטי איתי פשוט
יותר הסתכלות על השפה שלנו והאם מה שאנחנו אומרים זה דבר שיוצר קרבה? למשל כשאני שולח לו לילה טוב, זה כדי לומר באמת כמו לחבר טוב שלי לילה טוב או שזה נועד לקרב?
שואל השאלה:
אני מנסה אבל זה פשוט קורה
אני מנסה אבל זה פשוט קורה
אנונימית
ריל
אנונימית
אז תפרטי יותר, עם מי זה קורה, איפה, כמה פעמים
^^אז כשאת רואה שזה קורה תעצרי את עצמך
שואל השאלה:
עם כל גבר שאני מדברת איתו בין אם זה במציאות לבין אם זה בטלפון הודעות שיחות וכל זה
ו90 אחות מהשיחות
עם כל גבר שאני מדברת איתו בין אם זה במציאות לבין אם זה בטלפון הודעות שיחות וכל זה
ו90 אחות מהשיחות
אנונימית
שואל השאלה:
במיוחד אם הם מחזירים לי בפלרטוט ואז בכלל אין איך לצאת מזה
במיוחד אם הם מחזירים לי בפלרטוט ואז בכלל אין איך לצאת מזה
אנונימית
אולי תנסי לנהל שיחות קצרות אפילו של לא לפלרטט בכלל אלא לדבר רציני?
ואם את מרגישה שזה כולא אותך אז בכלל שימי לב להיזהר משיחות כאלו (כאילו את יודעת אבל כן)
באותו הנושא: