9 תשובות
בסדר
זה סבבה
אם את מפלרטטת עם כל אחד אז כן
כל עוד את עושה את זה בסדר ועם טאקט אין בזה משהו רע
לטוב ולרע
זה יכול לשדר ביטחון עצמי אבל כל עוד זה לא כאילו על כל בן אדם שאת רואה אז זה ממש בסדר
מעולה
אנונימי
לדעתי זה רע , עדיף שבנאדם לא יהיה פלרטטן בכלל ואז ככה הוא יפלרטט רק עם הבן/בת זוג שלו/ה