4 תשובות
מרגש
יפה מאוד אומר בתור כותב שירים מומחה
יפה
ממש יפה, בשורה הרביעית הייתי מחליף את המילה "בלי" ב "ללא", נשמע לי יותר זורם כזה, חוץ מזה מדהים אחי
באותו הנושא: