6 תשובות
נחמד
אני מבין אותה לגמרי, המצב באמת עצוב וקשה.
אבל אני לא חושב שהממשלה אשמה במה שקורה.
בכל ממשלה זה קרה ועדיין קורה, גם בממשלות ימין.
אי אפשר בנקיפת אצבע למנוע פיגועים, כוחות הביטחון עושים כל שביכולתם
אבל אני לא חושב שהממשלה אשמה במה שקורה.
בכל ממשלה זה קרה ועדיין קורה, גם בממשלות ימין.
אי אפשר בנקיפת אצבע למנוע פיגועים, כוחות הביטחון עושים כל שביכולתם
שואל השאלה:
אחי הם לא עושים כל שביכולתם
אם זה כל שביכולתם לעשות, אז זה זוועה
אחי הם לא עושים כל שביכולתם
אם זה כל שביכולתם לעשות, אז זה זוועה
אין אחי, זה ממש קשה למנוע פיגועים
המחבלים ממש באים מכל הארץ ועוברים כל פעם לעיר אחרת.
הם העלו את הכוננות לגבוהה ביותר מאז שומר החומות, תאמין לי שגם הם רוצים לשים לזה סוף
המחבלים ממש באים מכל הארץ ועוברים כל פעם לעיר אחרת.
הם העלו את הכוננות לגבוהה ביותר מאז שומר החומות, תאמין לי שגם הם רוצים לשים לזה סוף
שואל השאלה:
הם צריכים לחורר את המחבלים האלה שיבינו שלא מתעסקים איתנו.
זה דבר ראשון
דבר שני
כשבן אדם הורג מחבל לתת לו צלש ולא לקחת לו את הנשק ולהביא אותו לחקירה
אתה מבין כמה שזה מעוות?
הם צריכים לחורר את המחבלים האלה שיבינו שלא מתעסקים איתנו.
זה דבר ראשון
דבר שני
כשבן אדם הורג מחבל לתת לו צלש ולא לקחת לו את הנשק ולהביא אותו לחקירה
אתה מבין כמה שזה מעוות?
ברור שצריכים לעשות את זה, וכמו שאפשר לראות בינתיים אף אחד מחבל לא נשאר בחיים כדי להגיע לכלא וטוב שכך.
לגבי החקירה, זה בהחלט די מעוות אבל ככה מתנהגים במדינת חוק, בסופו של דבר המפכ"ל זירז את החקירה וכבר למחרת החזירו לו את הנשק.
בחקירה אין שום דבר רע לדעתי, לא עשו לבן אדם כלום
לגבי החקירה, זה בהחלט די מעוות אבל ככה מתנהגים במדינת חוק, בסופו של דבר המפכ"ל זירז את החקירה וכבר למחרת החזירו לו את הנשק.
בחקירה אין שום דבר רע לדעתי, לא עשו לבן אדם כלום
באותו הנושא: