8 תשובות
בנק
בנק
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימית
קופאית יותר קל
בנק
להיות קופאי זה סבל טהור.
עבודה בבנק לפחות איכשהו מקדמת ומלמדת אותך דברים לחיים
להיות קופאי זה לא באמת משהו שמקדם בעיניי
להיות קופאי זה סבל טהור.
עבודה בבנק לפחות איכשהו מקדמת ומלמדת אותך דברים לחיים
להיות קופאי זה לא באמת משהו שמקדם בעיניי
כי עבודה בסופר נשמעת מדכאת
בנק
חד משמעית בנק, אולי יהיה לך הזדמנויות להתקדם שם
באותו הנושא: