5 תשובות
קופאית
לי אמרו הכל מינימןם
קופאית
בטח שעדיף קופאית סדרן זה מסריח נותנים לך להרים ולסדר דברים ומלא כאב ראש
אמאלה קופאית , מניסיון
סדרנית זה נורא
אנונימית
קופאית אני עובדת שם בתור סדרנית ורציתי להתפטר וזה חמש פעמים