3 תשובות
בלומדות של מתגייסים, ויש מבחנים פסיכוטכניים ומבחנים קבוצתיים. אליהם אי אפשר כלכך להתאמן חוץ מלראות איך המצגות נראות
אני יכולה להגיד בתור אחת שסיימה לא מזמן עם יום המאה, שכן תרגלה המון מתוך לחץ כי לא ממש הייתי בטוחה מה יהיה ואיך יהיה.. שהלומדות לא הכי מדמות את מה שיש בפועל במבחנים עצמם אז הייתי ממליצה כן לתרגל רק כדי להכיר את הסגנון אבל יש סיכוי שבמבחן זה יהיה טיפה יותר מסובך חלקים מסוימים.. לחלק של המבחנים הקבוצתיים הייתי מציעה לך לתרגל על חברים או משפחה את כל החלקים שיש במבחנים הקבוצתיים כדי לראות שאת מצליחה לנהל שיח והכל עובד יחסית טוב ואם לא אז לנסות לקבל משוב מהם כדי להשתפר
שואל השאלה:
אוקי אבל מה יש בכלל ביום האמה? בעיה בקבוצתית ומה עוד?
אוקי אבל מה יש בכלל ביום האמה? בעיה בקבוצתית ומה עוד?
אנונימית
באותו הנושא: