10 תשובות
תהיה סלחן יותר כלפי עצמך ותשתף את אישתך בקשיים
vvאה. אז תתייעץ עם רב ועם חברים שלך, יותר קל לעבור דברים בצוותא
vvאה. אז תתייעץ עם רב ועם חברים שלך, יותר קל לעבור דברים בצוותא
מה
מה זה אומר פנס
מה זה אומר פנס
שואל השאלה:
ואוו שלא יהיו אי הבנות
אני לא נשוי זה חלק משיר
ואוו שלא יהיו אי הבנות
אני לא נשוי זה חלק משיר
אנונימי
תתייעץ עם רב או תלמיד חכם
באופן כללי, תלמד הלכות על פגם הראיה, זרע לבטלה, כל הדברים האלו, ומה העונש שלהם
באופן כללי, תלמד הלכות על פגם הראיה, זרע לבטלה, כל הדברים האלו, ומה העונש שלהם
שואל השאלה:
חתך^^^
חתך^^^
אנונימי
לא הבנתי זה שאלה רצינית או שזה שיר?
קודם כל כדאי שתדע שזה לגמרי הגיוני, ונסיונות זה חלק מהחיים.
ואני בטוח שגם אם נפלת מלא אתה עדיין יכול להגיע למצב טוב ולא ליפול. רק אל תוותר אחי, ובו זמנית אל תאשים את עצמך בזה. זה רק מחמיר את המצב.
הכוח של תשובה היא ענקית. וזה שאתה עושה תשובה זה מטורף ומרגע אחרי אל תחשוב על מה שהיה בכלל!
וכמובן שלפגוע בעצמך זה הכי גרוע! ואתה רוצה לשמח את בורא עולם ובורא עולם יודע שאתה מתמודד עם הנסיונות
ומה שבטוח הוא לא רוצה שתפגע או תעשה פנס בגוף הטהור שנתן לך :)
בכל אופן יש שיטה שאולי יעזור לך אח
כל פעם שתרצה לעשות את זה תזכיר לעצמך את הסיטואציה של פעם שעברה שעשית את זה
נהנת ? לא ממש
אחרי זה היה לך הרגשה זבל
ולא יצא מזה שום תועלת
סתם אתה יודע שזה על הפנים אבל כל פעם הדמיון משקר לך
( לא יודע אם קרה לך פעם אבל יש עוגיה למשל שנראת ממש טוב אבל לא טעימה אז אתה זורק ואחרי כמה דקות אתה עובר ליד השולחן ולוקח עוד אחד כי זה נראה טעים... ואז שוב מתבאס)
בכל אופן להבין שאתה לא רוצה את זה אחי
ולמצוא לך דברים לעשות בזמן שאתה בדאון או סתם משעמם
ממש תכתוב רשימה של דברים בטלפון
ואז ככה תעשה משהו אחר במקום
בהצלחה אחשלי :)
ואני בטוח שגם אם נפלת מלא אתה עדיין יכול להגיע למצב טוב ולא ליפול. רק אל תוותר אחי, ובו זמנית אל תאשים את עצמך בזה. זה רק מחמיר את המצב.
הכוח של תשובה היא ענקית. וזה שאתה עושה תשובה זה מטורף ומרגע אחרי אל תחשוב על מה שהיה בכלל!
וכמובן שלפגוע בעצמך זה הכי גרוע! ואתה רוצה לשמח את בורא עולם ובורא עולם יודע שאתה מתמודד עם הנסיונות
ומה שבטוח הוא לא רוצה שתפגע או תעשה פנס בגוף הטהור שנתן לך :)
בכל אופן יש שיטה שאולי יעזור לך אח
כל פעם שתרצה לעשות את זה תזכיר לעצמך את הסיטואציה של פעם שעברה שעשית את זה
נהנת ? לא ממש
אחרי זה היה לך הרגשה זבל
ולא יצא מזה שום תועלת
סתם אתה יודע שזה על הפנים אבל כל פעם הדמיון משקר לך
( לא יודע אם קרה לך פעם אבל יש עוגיה למשל שנראת ממש טוב אבל לא טעימה אז אתה זורק ואחרי כמה דקות אתה עובר ליד השולחן ולוקח עוד אחד כי זה נראה טעים... ואז שוב מתבאס)
בכל אופן להבין שאתה לא רוצה את זה אחי
ולמצוא לך דברים לעשות בזמן שאתה בדאון או סתם משעמם
ממש תכתוב רשימה של דברים בטלפון
ואז ככה תעשה משהו אחר במקום
בהצלחה אחשלי :)
תשנה את הקו מחשבה שלך, זה לא נקרא לחטאות, זאת סתם המצאה שלא קיימת.
קיימת רק בראש לא מחוצה לה.
מבין אותך לגמרי וגם לי בעבר היה מאוד קשה! מה שעזר לי להתמודד ולהגיע למצב שב"ה אני שומר מעל שנתיים ברצף זה כמה דברים:
1. ההבנה שזה סתם ממכר וזה הנאה לרגע אחד ואחרי זה מרגישים כאב וצער.
2. זה ממכר וככל ששומרים יותר גם כשבהתחלה זה מאוד קשה , אח"כ זה נהיה כבר הרגל ולא תרגיש קושי.
3. מימוש עצמי - ככל שתממש את עצמך יותר ותתחבר למטרת עם ישראל ותתעסק בשאיפות מאוד גבוהות אז לא תצטרך להתעסק בזה - זה הכי עזר לי ושם לך קישור למטה של ערוץ שיעורים מדהים בתורה גדולה שמתאימה לנפש גבוהה כמו שלך כי בדור שלנו יש נשמות אדירות וברגע שמרגישות לא ממומשות אז הם נופלות לתאוות כאלה , כשלא מוצאים עונג טהור מחפשים עונג טמא ואני יכול להעיד מניסיון שעונג של למשל תפילה בכוונה שאתה באמת לומד את משמעות המילים לפני ומבין איך התפילה חיה ומציאותית ועל מה אתה מתפלל וחיבור לתכלית הבריאה זה עונג הרבה יותר חזק מכל הוצאה לבטלה..!
4. ההבנה שככל שתשמור יותר כך רמת ההנאה תהיה גבוהה ואז תהנה הרבה יותר כשתתחתן וכן גם תהיה הרבה יותר כללי כי לא הרגלת את עצמך להנות בצורה פרטית.
מאמין בך שתצליח! אני בעבר במשך כמעט שנה הייתי נופל לעיתים קרובות ולא האמנתי שאצליח להגיע לכאלו הישגים גבוהים בשמירה, בהצלחה רבה אחי! והנה הקישור
https://m.youtube.com/@%d7%93%d7%a0%d7%99%d7%90%d7%9c%d7%9b%d7%94%d7%9f-%d7%a86%d7%92/videos
בהצלחה צדיק
1. ההבנה שזה סתם ממכר וזה הנאה לרגע אחד ואחרי זה מרגישים כאב וצער.
2. זה ממכר וככל ששומרים יותר גם כשבהתחלה זה מאוד קשה , אח"כ זה נהיה כבר הרגל ולא תרגיש קושי.
3. מימוש עצמי - ככל שתממש את עצמך יותר ותתחבר למטרת עם ישראל ותתעסק בשאיפות מאוד גבוהות אז לא תצטרך להתעסק בזה - זה הכי עזר לי ושם לך קישור למטה של ערוץ שיעורים מדהים בתורה גדולה שמתאימה לנפש גבוהה כמו שלך כי בדור שלנו יש נשמות אדירות וברגע שמרגישות לא ממומשות אז הם נופלות לתאוות כאלה , כשלא מוצאים עונג טהור מחפשים עונג טמא ואני יכול להעיד מניסיון שעונג של למשל תפילה בכוונה שאתה באמת לומד את משמעות המילים לפני ומבין איך התפילה חיה ומציאותית ועל מה אתה מתפלל וחיבור לתכלית הבריאה זה עונג הרבה יותר חזק מכל הוצאה לבטלה..!
4. ההבנה שככל שתשמור יותר כך רמת ההנאה תהיה גבוהה ואז תהנה הרבה יותר כשתתחתן וכן גם תהיה הרבה יותר כללי כי לא הרגלת את עצמך להנות בצורה פרטית.
מאמין בך שתצליח! אני בעבר במשך כמעט שנה הייתי נופל לעיתים קרובות ולא האמנתי שאצליח להגיע לכאלו הישגים גבוהים בשמירה, בהצלחה רבה אחי! והנה הקישור
https://m.youtube.com/@%d7%93%d7%a0%d7%99%d7%90%d7%9c%d7%9b%d7%94%d7%9f-%d7%a86%d7%92/videos
בהצלחה צדיק
באותו הנושא: