13 תשובות
ממש והשאלות הדפוקות האלה גם בדרך כלל תמיד בחמות
שאלה טובה נמאס מזה
רק תוסיף שאלה שלא ימחקו לך אתזה
מסכימה ומחזקת
כ ן
הי בן אנוש
כנראה שלא ענו להם
כנראה שלא ענו להם
לקבל תשובה שונה/ לנסות אולי לקבל תשובה שרצו לשמוע, בכל אופן מנוע החיפוש של סטיפס לא כזה נוח אז לך תחפש שאלות ותשובות וריבים בתגובות, יש אנשים חדשים שלא ממש מבינים איך זה פועל פה- בעייני זה לגיטימי מאוד.
אנשים שואלים מה שמטריד אותם, מציק להם.
השאלות ממש בסדר
השאלות ממש בסדר
שואל השאלה:
אבל זה שאלות שהם שואלים כל הזמן. גם אם לא האדם הזה ספציפית שלא ענו לא. יש לפחות עוד שישה כמוהו ששאלו שאלה באותו ההקשר רק בנוסח שונה. והחלק הנורא זה שאין טעם בשאלה. ואין נכון או לא נכון. רק חפירות על אותו הדבר שדי מיצא את עצמו
אבל זה שאלות שהם שואלים כל הזמן. גם אם לא האדם הזה ספציפית שלא ענו לא. יש לפחות עוד שישה כמוהו ששאלו שאלה באותו ההקשר רק בנוסח שונה. והחלק הנורא זה שאין טעם בשאלה. ואין נכון או לא נכון. רק חפירות על אותו הדבר שדי מיצא את עצמו
אותך זה לא מעניין, אותם זה מאוד מעסיק
שואל השאלה:
אני פשוט אומרת שברגע שתחפור על משהו זה כבר לא נעשה מעניין יותר..
אני פשוט אומרת שברגע שתחפור על משהו זה כבר לא נעשה מעניין יותר..
כן אבל זאת כל הפואנטה באתר, לשאול שאלות גם אם הן חוזרות על עצמן, בסופו של דבר תשובות תמיד משתנות וגם אנשים- לדעתי באתר יש שעות ספציפיות לכל סוג אנשים ותשובות לאותן שאלות שונות בשעות שונות.
שואל השאלה:
טוב.. כנראה שאתן/ם צודקים לי זה פשוט העיק
טוב.. כנראה שאתן/ם צודקים לי זה פשוט העיק
באותו הנושא: