7 תשובות
כי את נראית אקסטרה יפה
בטחון עצמי כנראה
אנונימית
חחח כי את יפיפייה ומהממת
היום שידרת יותר בטחון או השקעת יותר
שואל השאלה:
אני מרגישה פיק מי אוי
וכן יש מצב
תודה לכל העונים !
אנונימית
אולי היית נראת יותר טוב היום, לגמרי מחמאהה
כן, כי את ממש יפה, גם אני מת להתחיל איתך ולהחמיא לך.
אנונימי
התחברות ל